ヨシノ, ヨウタロウ
吉野, 洋太郎(1932-)

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Terpstra, V. Comparative analysis for international marketing, 1967
His Strategies of Japanese-based multinational corporations, 1978: t.p. (Michael Y. Yoshino, of Harvard Univ.) p. 4 of cover (Maikʿŭl Y. Yosino)
生没年等 1932
から見よ参照 Yoshino, Michael Y.
Yosino, Maikʿŭl Y.
Yoshino, Yōtarō
Yoshino, M. Y. (Michael Y.), 1932-
コード類 典拠ID=AL00001548  NCID=DA00412722
1 The invisible link : Japan's sogo shosha and the organization of trade / M.Y. Yoshino and Thomas B. Lifson Cambridge, Mass. : MIT Press , c1986
2 日本の多国籍企業 : 世界市場に生き残れるか / M.Y.YOSHINO著 ; 石川博友訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1977.8
3 Japan's multinational enterprises / M.Y. Yoshino Cambridge : Harvard University Press , 1976
4 日本のマーケティング : 適応と革新 / 吉野洋太郎著 ; 小池澄男訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1976
5 日本の経営システム : 伝統と革新 / 吉野洋太郎著 ; 内田幸雄監訳 ; 今居謹吾 [ほか] 訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1975.6
6 Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California / M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King New York : Praeger , 1975
7 The Japanese marketing system : adaptations and innovations / M.Y. Yoshino Cambridge, Mass. : MIT Press , c1971
8 Japan's managerial system : tradition and innovation / M.Y. Yoshino 1st pbk. ed.. - Cambridge, Mass. : M.I.T. Press , 1971, c1968
9 Japan's managerial system : tradition and innovation / M.Y. Yoshino Cambridge, Mass. : M.I.T. Press , c1968