Kotler, Philip, 1931-

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 His Marketing management, 1967
Osnovy marketinga, 1994: t.p. (Filip Kotler)
Chong su Ya Zhou, 2001: t.p. (Felipu Ketele) pref. (Philip Kotler)
Marketing, an Asian perspective, c2006: t.p. (Philip Kotler) p. v (S.C. Johnson & Son distinguished prof. of Intl. Marketing, Kellogg Grad. Sch. of Mgmt., Northwestern Univ.; Ph.D. in econ., M.I.T.)
b. May 27, 1931
His Marketing managmenet, 5th ed., c1984: t.p. (Philip Kotler)
His Strategic marketing for nonprofit organizations, 3rd ed., c1987: t.p.(Philip Kotler), Northwestern Univ.
EDSRC:経営者に贈る5つの質問 / P.F.ドラッカー著 ; ジム・コリンズ [ほか] 特別寄稿 ; 上田惇生訳(ダイヤモンド社, 2009.2)よりSFを追加
EDSRC:地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳(東洋経済新報社, 1996.10)
EDSRC:Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler(SAGE, c2020): t.p. (Philip Kotler) p. xxii (S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern Univ.)
生没年等 1931
から見よ参照 コトラー, フィリップ<コトラー, フィリップ>
コトラー, P.<コトラー, P.>
コード類 典拠ID=AL00228636  NCID=DA00233712
1 コトラーのマーケティング5.0 : デジタル・テクノロジー時代の革新戦略 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2022.4
2 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, マーク・オリバー・オプレスニク著 ; アーヴィン香苗 [ほか] 訳 東京 : 丸善出版 , 2022.1
3 コトラーのH2Hマーケティング : 「人間中心マーケティング」の理論と実践 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ, ウーヴェ・シュポンホルツ著 ; 石丸由紀, 大坂裕子訳 東京 : KADOKAWA , 2021.9
4 ソーシャルマーケティング : 行動変容の科学とアート : 健康、安全、環境保護、省資源分野等への応用の最前線 / ナンシー R.リー, フィリップ コトラー著 ; 木原雅子 [ほか] 訳 東京 : メディカル・サイエンス・インターナショナル , 2021.6
5 Never stop : イノベーティブに勝ち抜く経営 / フィリップ・コトラー, 古森重隆著 ; 恩藏直人訳 [東京] : 日経BP日本経済新聞出版本部. - 東京 : 日経BPマーケティング (発売) , 2021.2
6 コトラーのB2Bブランド・マネジメント / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成 [ほか] 訳 東京 : 白桃書房 , 2020.9
7 コトラーのリテール4.0 : デジタルトランスフォーメーション時代の10の法則 / フィリップ・コトラー, ジュゼッペ・スティリアーノ著 ; 高沢亜砂代訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2020.4
8 Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler : pbk. - 6th ed., international student ed. - London : SAGE , c2020
9 コトラーのソーシャル・マーケティング : 地球環境を守るために / フィリップ・コトラー [ほか] 著 京都 : ミネルヴァ書房 , 2019.10
10 コトラー競争力を高めるマーケティング : 「デジタル消費者」の時代、アジアから世界へ! / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, ホイ・デンフアン著 ; 山形浩生訳 東京 : 丸善出版 , 2018.7
11 コトラーの「予測不能時代」のマネジメント / フィリップ・コトラー, ジョン・A・キャスリオーネ著 ; 齋藤慎子訳 ; 高岡浩三解説 東京 : 東洋経済新報社 , 2018.3
12 コトラーのマーケティング4.0 : スマートフォン時代の究極法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2017.8
13 コトラー : マーケティングの未来と日本 : 時代に先回りする戦略をどう創るか / フィリップ・コトラー著 ; 大野和基訳 東京 : KADOKAWA , 2017.3
14 Marketing for competitiveness : Asia to the world! in the age of digital consumers / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan : pbk. - Hackensack, N.J. : World Scientific , c2017
15 Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan : cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2017
16 マーケティングのすゝめ : 21世紀のマーケティングとイノベーション / フィリップ・コトラー, 高岡浩三著 東京 : 中央公論新社 , 2016.10
17 Social marketing : changing behaviors for good / Nancy R. Lee, Philip Kotler 5th ed. - Los Angeles : SAGE , c2016
18 コトラー世界都市間競争 : マーケティングの未来 / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 竹村正明監訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2015.10
19 資本主義に希望はある : 私たちが直視すべき14の課題 / フィリップ・コトラー著 ; 倉田幸信訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2015.10
20 コトラーのイノベーション・ブランド戦略 : ものづくり企業のための要素技術の「見える化」 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ [著] ; 杉光一成訳 東京 : 白桃書房 , 2014.12
21 グッドワークス! / フィリップ・コトラー, デビッド・ヘッセキエル, ナンシー・リー著 ; ハーバード社会起業大会スタディプログラム研究会訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2014.9
22 マーケティングと共に : フィリップ・コトラー自伝 / フィリップ・コトラー著 ; 田中陽, 土方奈美訳 東京 : 日本経済新聞出版社 , 2014.8
23 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.4
24 コトラー、アームストロング、恩藏のマーケティング原理 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, 恩藏直人著 東京 : 丸善出版 , 2014.3
25 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳 東京 : 丸善出版 , 2014.3
26 コトラー8つの成長戦略 : 低成長時代に勝ち残る戦略的マーケティング / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 嶋口充輝, 竹村正明監訳 津 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済社 (発売) , 2013.5
27 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 11th ed. - Boston ; Tokyo : Pearson , c2013
28 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller 14th ed. - Boston ; Tokyo : Prentice Hall , c2012
29 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 14th ed. - Upper Saddle River, N.J. ; Tokyo : Pearson Prentice Hall , c2012
30 Good works! : marketing and corporate initiatives that build a better world-- and the bottom line / Philip Kotler, David Hessekiel & Nancy R. Lee Hoboken, N.J. : Wiley , c2012
31 コトラーのイノベーション・マーケティング / フェルナンド・トリアス・デ・ベス, フィリップ・コトラー著 ; 櫻井祐子訳 [東京] : 翔泳社 , 2011.9
32 スペンド・シフト : 「希望」をもたらす消費 / ジョン・ガーズマ, マイケル・ダントニオ著 ; 有賀裕子訳 東京 : プレジデント社 , 2011.7
33 コトラーのマーケティング3.0 : ソーシャル・メディア時代の新法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2010.9
34 ソーシャル・マーケティング : 貧困に克つ7つの視点と10の戦略的取り組み / フィリップ・コトラー, ナンシー・R・リー著 東京 : 丸善 , 2010.1
35 カオティクス / フィリップ・コトラー, ジョン・A・キャスリオーネ [著] ; 齋藤慎子訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2009.9
36 経営者に贈る5つの質問 / P.F.ドラッカー著 ; ジム・コリンズ [ほか] 特別寄稿 ; 上田惇生訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2009.2
37 Chaotics : the business of managing and marketing in the age of turbulence / Philip Kotler and John A. Caslione New York ; Tokyo : American Management Association , c2009
38 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.12
39 コトラー&ケラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー, ケビン・レーン・ケラー著 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2008.4
40 ASEANマーケティング : 成功企業の地域戦略とグローバル価値創造 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, ホイ・デンフアン [著] ; 山田郁夫訳 [東京] : [マグロウヒル・エデュケーション]. - [東京] : [日本出版貿易 (発売)] , [2007.9]
41 社会が変わるマーケティング : 民間企業の知恵を公共サービスに活かす / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー著 ; スカイライトコンサルティング訳 東京 : 英治出版 , 2007.9
42 社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2007.8
43 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 8th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2007
44 Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance / Philip Kotler, Nancy Lee : hard. - Upper Saddle River, N.J. : Wharton School Pub. , c2007
45 Think ASEAN! : rethinking marketing toward ASEAN community 2015 / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Hooi Den Huan Singapore : McGraw-Hill , c2007
46 ミュージアム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ニール・コトラー著 ; 井関利明, 石田和晴訳 東京 : 第一法規 , 2006.4
47 Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller Pearson international ed.. - 12th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
48 B2B brand management / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; with the cooperation of Ines Michi Berlin : Springer , c2006
49 コトラーの資金調達マーケティング : 起業家、ベンチャー、中小企業のための投資家獲得戦略 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, S・デイヴィッド・ヤング著 ; 森谷博之訳 東京 : PHP研究所 , 2005.9
50 非営利組織のマーケティング戦略 / フィリップ・コトラー, アラン・R・アンドリーセン著 第6版. - 東京 : 第一法規 , 2005.6
51 Corporate social responsibility : doing the most good for your company and your cause / Philip Kotler and Nancy Lee : cloth. - Hoboken, N.J. : Wiley , c2005
52 Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler 7th ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, Pearson Education International , c2005
53 市場戦略論 / フィリップ・コトラー著 ; Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2004.11
54 コトラーのマーケティング講義 : 基本コンセプト300 / フィリップ・コトラー著 ; 有賀裕子訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2004.10
55 Attracting investors : a marketing approach to finding funds for your business / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, S. David Young Hoboken, N.J. : John Wiley , c2004
56 Ten deadly marketing sins : signs and solutions / Philip Kotler Hoboken : J. Wiley , c2004
57 コトラーのホスピタリティ&ツーリズム・マーケティング / フィリップ・コトラー, ジョン・ボーエン, ジェームズ・マーキンズ著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2003.12
58 コトラーのマーケティング・コンセプト / フィリップ・コトラー著 ; 大川修二訳 東京 : 東洋経済新報社 , 2003.5
59 マーケティング原理 : 基礎理論から実践戦略まで / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫監訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2003.3
60 Marketing for hospitality and tourism / Philip Kotler, John Bowen, James Makens 3rd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c2003
61 A framework for marketing management / Philip Kotler : pbk,: pbk. - 2nd ed., international ed. - Upper Saddle River : Prentice Hall, Pearson Education International , c2003
62 Rethinking marketing : sustainable market-ing enterprise in Asia : text and cases / Philip Kotler ... [et al.] Singapore ; Tokyo : Prentice Hall , 2003
63 Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler Hoboken, N.J. : J. Wiley & Sons , c2003
64 Lateral marketing : new techniques for finding breakthrough ideas / Philip Kotler, Fernando Trias de Bes Hoboken, N.J. : Wiley , c2003
65 コトラーのプロフェショナル・サービス・マーケティング / フィリップ・コトラー, トーマス・ヘイズ, ポール・ブルーム著 ; 平林祥訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.12
66 コトラーのマーケティング・マネジメント / フィリップ・コトラー著 ; 月谷真紀訳 基本編. - 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2002.10
67 コトラー 新・マーケティング原論 / フィリップ・コトラー, ディパック・ジェイン, スヴィート・マイアシンシー著 ; 恩蔵直人解説 ; 有賀裕子訳 [東京] : 翔泳社 , 2002.7
68 Marketing Asian places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states and nations / Philip Kotler ... [et al.] : cloth. - Singapore : J. Wiley & Sons (Asia) , 2002
69 Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2002
70 Social marketing : improving the quality of life / Philip Kotler, Ned Roberto, Nancy Lee 2nd ed. - Thousand Oaks : Sage Publications , c2002
71 コトラーのマーケティング・マネジメント : ミレニアム版 / フィリップ・コトラー著 ; 恩藏直人監修 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 2001.11
72 コトラーの戦略的マーケティング : いかに市場を創造し、攻略し、支配するか / フィリップ・コトラー著 ; 木村達也訳 東京 : ダイヤモンド社 , 2000.2
73 Repositioning Asia : from bubble to sustainable economy / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya : cloth. - Singapore : J. Wiley (Asia) , 2000
74 コトラーのマーケティング入門 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 月谷真紀訳 東京 : ピアソン・エデュケーション , 1999.11
75 Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler New York : Free Press , c1999
76 Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources / Neil Kotler and Philip Kotler San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c1998
77 ホスピタリティと観光のマーケティング / Philip Kotler, John Bowen, James Makens[著] ; ホスピタリティ・ビジネス研究会訳 東京 : 東海大学出版会 , 1997.4
78 Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong 4th ed. - Upper Saddle River, N.J ; London : Prentice Hall International , c1997
79 The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth / Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee New York : Free Press , c1997
80 Standing room only : strategies for marketing the performing arts / Philip Kotler, Joanne Scheff Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1997
81 地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳 東京 : 東洋経済新報社 , 1996.10
82 マーケティング・マネジメント : 持続的成長の開発と戦略展開 : コトラー / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳 第7版. - 東京 : プレジデント社 , 1996.5
83 Marketing management : an Asian perspective / Philip Kotler ... [et al.] Singapore : Prentice Hall , 1996
84 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong : pbk. - 7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall International , c1996
85 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen 5th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall , c1996
86 マーケティング原理 : 戦略的行動の基本と実践 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫, 青井倫一訳 新版. - 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.3
87 ソーシャル・マーケティング : 行動変革のための戦略 / フィリップ・コトラー, エデュアルド・L・ロベルト著 東京 : ダイヤモンド社 , 1995.2
88 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong 6th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1994
89 Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein : [pbk]. - New York : Free Press. - Toronto : Maxwell Macmillan Canada. - New York : Maxwell Macmillan International , c1993
90 Marketing models / Gary L. Lilien, Philip Kotler, K. Sridhar Moorthy : [pbk]. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1992
91 非営利組織のマーケティング戦略 : 自治体・大学・病院・公共機関のための新しい変化対応パラダイム / フィリップ・コトラー[著] ; 井関利明[ほか]訳 東京 : 第一法規出版 , 1991.9
92 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler 7th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1991
93 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong : pbk. - 5th ed. - London : Prentice-Hall International , c1991
94 Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong pbk.. - 4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , c1989
95 Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto New York : Free Press. - London : Collier Macmillan , c1989
96 Marketing management and strategy : a reader / edited by Philip Kotler, Keith K. Cox 4th ed. - Englewood Cliffs, NJ : Prentice-Hall , c1988
97 Marketing management : analysis, planning, implementation, and control / Philip Kotler : pbk. - 6th ed. - Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall , c1988
98 Marketing : an introduction / Philip Kotler, Gary Armstrong pbk.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
99 Strategic marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler, Alan R. Andreasen 3rd ed.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1987
100 日米新競争時代を読む : 日本の戦略とアメリカの反撃 / フィリップ・コトラー他著 ; 増岡信男訳 東京 : 東急エージェンシー出版部 , 1986.6
101 マーケティング・エッセンシャルズ / フィリップ・コトラー [著] ; 宮澤永光, 十合晄, 浦郷義郎共訳 東京 : 東海大学出版会 , 1986.5
102 The new competition / Philip Kotler, Liam Fahey, Somkid Jatusripitak : U.S,: U.K. - Englewood Cliffs, N.J. ; London : Prentice-Hall , c1986
103 Marketing management and strategy : a reader / edited by Philip Kotler, Keith K. Cox : pbk.. - 3rd ed.. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
104 Marketing essentials / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
105 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler 5th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1984
106 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler : pbk. - 5th ed. - London : Prentice/Hall international , c1984
107 Problems in marketing management / Jack Z. Sissors Englewood Cliffs ; London : Prentice-Hall , c1984
108 マーケティング原理 : 戦略的アプローチ / フィリップ・コトラー著 ; 村田昭治監修 ; 和田充夫, 上原征彦訳 東京 : ダイヤモンド社 , 1983.5
109 マーケティング・マネジメント : 競争的戦略時代の発想と展開 / フィリップ・コトラー著 ; 小坂恕, 疋田聰, 三村優美子訳 ; 村田昭治監修 [第4版]. - 東京 : プレジデント社 , 1983.3
110 Marketing decision making : a model-building approach / Gary L. Lilien and Philip Kotler New York : Harper & Row , c1983
111 マーケティング : 管理と戦略 / Philip Kotler,Keith K.Cox著 ; 小島健司 [ほか] 共訳 東京 : 丸善 , 1982.9
112 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler Int. ed. - 4th ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
113 Principles of marketing / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1980
114 マーケティング・マネジメント/ フィリップ・コトラー著 ; 稲川和男 [ほか] 共訳 [正],続. - 東京 : 東海大学出版会 , 1979.11-1980.11
115 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler 3rd ed. - Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1976
116 Marketing for nonprofit organizations / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1975
117 Marketing decision making : a model building approach New York : Holt, Rinehart and Winston , [1971]
118 Readings in marketing management / Edited by Philip Kotler [and] Keith K. Cox Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , [1971, c1972]
119 マーケティング マネジメント / P.コトラー著 ; 野々口格三 [ほか] 訳 下,上. - 東京 : 鹿島研究所出版会 , 1971
120 Marketing management : analysis, planning, and control / Philip Kotler Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1967
121 The Prentice-Hall series in marketing Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
122 Marketing management : analysis, planning, implementation and control / Philip Kotler : soft,: case. - 9th ed. - Upper Saddle River, N.J : Prentice Hall International, c1997
123 The Prentice-Hall international series in marketing London : Prentice-Hall International