General theory and the realism versus relatism debates / edited by Mark Tadajewski, John O'Shaughnessy and Michael Hyman
(SAGE library of marketing ; . Philosophy of marketing ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : SAGE |
出版年 | 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 262 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ | 予約 | 特集展示/指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
B1南書庫 |
|
675/T-2/Y 170584 | 1300089699 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | ISBN for subseries: 9781446274910 Includes bibliographical references |
---|---|
著者標目 | Tadajewski, Mark editor of compilation O'Shaughnessy, John, 1927- editor of compilation Hyman, Michael R. (Michael Richard) editor of compilation |
件 名 | LCSH:Marketing -- Philosophy 全ての件名で検索 |
分 類 | DC23:658.8001 CUC:675 |
書誌ID | B000464474 |
NCID | BB14423579 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)